![](http://www.ugt.cat/contenido/uploads/2019/11/teleoperador-1.jpg)
El sistema de compensacions econòmiques del Departament de Treball ha tornat a menystenir aquest col·lectiu que ha estat essencial des del primer moment. No se’ls reconeix cap dret pel fet de ser subcontractada, actualment a Ferrovial, tota la demanda i gestió de les urgències i emergències de les centrals del SEM.
La Generalitat i el Departament de Salut premiaran el personal que ha estat present durant la pandèmia en base a la categoria laboral i l’exposició. Però oblidarà el personal d’atenció i gestió, que en aquest mesos ha vist multiplicat per 4 el seu volum normal de servei, i que sempre ha estat tractat com un personal de segona dins de les centrals, aixoplugats en el conveni de telemàrqueting, gran part d’elles i ells amb contractes laborals amb hores mínimes i amb variacions de jornada mensuals i molta eventualitat.
Des de la FeSMC-UGT de Catalunya reclamem un tracte igual dins de la resposta laboral i sanitària de la pandèmia.